hardlopen

Basisconditie opbouwen Om de basisconditie op te bouwen kan je verschillende soorten cardio doen. Je ziet in de sportschool apparaten zoals de crosstrainer, loopband & roeiapparaten staan. Voor het opbouwen van de basisconditie heb ik gekozen voor hardlopen omdat dit voor mij ook een goed resultaat gegeven heeft.     Goed om te weten! Bij… Read More


the-seduction-green-apples_088256

Benodigdheden: 200 ml appelsap 2 kopjes spinazie bladeren Halve ongeschilde appel 1 avocado Bereiding: Snijd de avocado doormidden en haal de pit eruit. Haal de avocado uit de schil en snijd het in stukken. Voeg de avocado, halve appel, spinazie & de 200 ml appelsap aan de mixer toe. Even mixen en je hebt een lekkere gezonde shake!… Read More


Schermafbeelding 2015-06-11 om 20.24.29

  Vet verliezen 1.0 review De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met een, voor mij nieuwe, methode om af te vallen ” Vet verliezen 1.0″. Dit is de visie van sportfanaat Mark op Intermittent Fasting en ik probeer het uit. Over Intermittent Fasting Intermittent fasting is een overkoepelende naam voor een verzameling diëten die zich… Read More


supplement-Q-and-A1

Product & Programma reviews LetFatCry gaat naast het verzamelen van informatie over fitness, gezond eten & oefeningen zich nu ook bezig houden met het reviewen van producten en sportprogramma’s. Wat is nou een goede eiwitshake? Welk afvalprogramma werkt nou echt? Welke fatburner helpt mij nou echt van die kilo’s af? Deze vragen hopen wij allemaal… Read More


5557540088_5c2c7fdf13_b

Benodigdheden: 1 Avocado 2 Bananen Handje Amandelen 300ml Melk   Bereiding: Snij de avocado doormidden tot aan de pit en draai de twee helften van elkaar. Haal het vruchtvlees eruit, verwijder de pit en stop het vruchtvlees in de blender. Pel de bananen, snij deze in stukken en stop in de blender. Voeg de 300ml… Read More


chia-seeds1

Benodigdheden: 8 stukken mango (mag bevroren zijn of vers)  1/2 kopje kokosmelk 1 eetlepel chiazaad Bereiding: Snijd de mango doormidden en haal de pit eruit. Haal de mango uit de schil en snijd het in stukken. Voeg de mango, chiazaad & halve kop kokosmelk aan de mixer toe. Even mixen en je hebt een lekkere ontbijtshake! Je kan… Read More


rauwe-cacao

Rauwe cacao  Je zult het bijna niet geloven maar rauwe cacao is, bij gebruik in mate, goed voor je. Dit komt omdat deze cacao geen suiker en melk bevat maar wel boordevol vitamines, mineralen, vezels en goede vetzuren zit. Wat weer een positief effect heeft op o.a. de elasticiteit bloedvaten en de bloedsuikerspiegel.   Het… Read More


Mango-2

Benodigdheden: 1 mango 150 gram aardbeien 3 geperste sinaasappels 200 ml magere yoghurt Bereiding: Snijd de mango doormidden en haal de pit eruit. Haal de mango uit de schil en snijd het in stukken. Verwijder de groene kroontjes bij de aardbeien en snijd deze in stukjes. Pers 3 handsinaasappels en doe het sap in de mixer. Voeg de mango,… Read More


Fit koppel 2

Iedereen zou wel graag een strakke buik of dat mooie sixpackje willen hebben. Maar hoe krijg je dit nou daadwerkelijk voor elkaar? Ik heb 5 tips die je kunnen helpen dit voor elkaar te krijgen. 1. Let op je voeding Het belangrijkste is dat je op je voeding let. Let op je alcohol innamen en… Read More


avocado

 Benodigdheden: 1 avocado 2 bananen 150 gram spinazie (vers) 200ml magere yoghurt Bereiding: Snijd de avocado doormidden en haal de pit eruit. Haal de avocado uit de schil en snijd het in stukken. Verwijder de schil bij de banaan snijd deze in plakjes. Maak de spinazie schoon en snijd deze in stukken. Doe de gesneden… Read More